| 746 |
| ROZHODNUTIE |
| Úradu pre reguláciu sieťových odvetví |
| z 26. novembra 2002 |
| o rozsahu regulácie cien pre regulovaný subjekt, ktorého distribúcia a dodávka elektriny odberateľom v roku t-1 bola nižšia ako 1 500 000 MWh, a pre regulovaný subjekt, ktorého preprava a rozvod zemného plynu odberateľom v roku t-1 bola nižšia ako 100 000 000 m3 |
| Úrad pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej len „úrad") podľa § 12 ods. 3 zákona č. 276/2001 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon") ustanovuje: |
| Článok 1 |
| Na účely tohto rozhodnutia sa rozumie |
| a) jednotkou množstva elektriny 1 MWh elektriny, |
| b) jednotkou množstva zemného plynu 1 m3 zemného plynu, |
| c) regulačným rokom obdobie začínajúce sa 1. januárom a končiace sa 31. decembrom kalendárneho roka, |
| d) rokom t regulačný rok, pre ktorý sa určuje maximálna cena, |
| e) rokom t-1 regulačný rok predchádzajúci roku t, |
| f) maximálnou cenou maximálny prípustný výnos na jednotku množstva dodanej alebo distribuovanej elektriny alebo dodaného alebo prepraveného zemného plynu v roku t, |
| g) tarifou cena, ktorá sa fakturuje jednotlivým skupinám odberateľov, vrátane podmienok priznania danej tarify, |
| h) návrhom cien návrh maximálnej ceny a taríf. |
| Článok 2 |
| (1) Regulácii cien podľa tohto rozhodnutia podliehajú ceny za |
| a) dodávku elektriny odberateľom,1) |
| b) distribúciu elektriny oprávneným odberateľom2) (ďalej len „distribúcia elektriny"), |
| c) rozvod zemného plynu odberateľom,3) |
| d) prepravu zemného plynu oprávneným odberateľom4) (ďalej len „preprava zemného plynu"). |
| (2) Regulácia cien podľa tohto rozhodnutia sa vzťahuje na držiteľa licencie na rozvod elektriny, ktorého objem dodávky a distribúcie elektriny odberateľom v roku t-1 bol nižší ako 1 500 000 MWh, a držiteľa licencie na rozvod zemného plynu, ktorého objem rozvodu a prepravy zemného plynu odberateľom v roku t-1 bol nižší ako 100 000 000 m3 (ďalej len „regulovaný subjekt"). |
| Článok 3 |
| (1) Regulovaný subjekt použije v roku t tarify držiteľa licencie na rozvod elektriny, na ktorého verejný rozvod elektriny5) je napojený, alebo tarify držiteľa licencie na rozvod zemného plynu, na ktorého verejný rozvod zemného plynu6) je napojený, s výnimkou prípadov uvedených v odsekoch 10 a 11. Túto skutočnosť oznámi úradu. Toto oznámenie sa považuje za návrh cien podľa článku 5. |
| (2) Ak výnosy regulovaného subjektu pri použití taríf podľa odseku 1 nepokrývajú jeho ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk, ktoré vzniknú pri dodávke a distribúcii elektriny alebo rozvode zemného plynu v nevyhnutnej výške, môže požiadať úrad o určenie maximálnej ceny a taríf. |
| (3) Maximálna cena za distribúciu elektriny v Sk na jednotku množstva a maximálna cena za prepravu zemného plynu v Sk na jednotku množstva sa vypočíta podľa vzorca |
| .png)
|
| kde |
| EONt - plánované ekonomicky oprávnené náklady v Sk na dodávku elektriny alebo rozvod zemného plynu v roku t určené podľa článku 4; do EONt sa nezahrnú plánované obstarávacie náklady na zemný plyn alebo elektrinu v roku t vrátane nákladov spojených s vlastnou výrobou elektriny, |
| NPVt - neoprávnený prebytok výnosov v Sk, ktorý predstavuje celkovú sumu neoprávnených výnosov, ktorá sa vypočíta ako rozdiel skutočných výnosov z regulovanej činnosti a celkových výnosov z regulovanej činnosti, ktoré bol regulovaný subjekt oprávnený dosiahnuť; takto určený neoprávnený prebytok výnosov sa použije na účely stanovenia maximálnej ceny na nasledujúci regulačný rok po roku, v ktorom úrad dodatočne zistí, že regulovaný subjekt fakturoval nesprávnu cenu alebo že úrad určil regulovanému subjektu maximálnu cenu alebo tarify na základe nesprávnych údajov, čím sa mu neoprávnene zvýšili výnosy, |
| PZt - primeraný zisk v Sk na jednotku množstva elektriny alebo zemného plynu, ktorý sa vypočíta podľa odseku 4 alebo 5, |
| Kt - korekčný faktor v Sk na jednotku množstva na vyrovnanie nedostatku alebo prebytku príjmov v roku t-2, ktorý sa vypočíta podľa odseku 7, |
| I - úroková sadzba určená podľa odseku 8, |
| QPt - plánované množstvo dodanej elektriny v jednotkách množstva znížené o plánované množstvo distribuovanej elektriny oprávneným odberateľom na základe zmluvy o distribúcii elektriny (ďalej len „distribuovaná elektrina") alebo plánované množstvo dodaného zemného plynu v jednotkách množstva znížené o plánované množstvo prepraveného zemného plynu oprávneným odberateľom na základe zmluvy o preprave zemného plynu (ďalej len „prepravený zemný plyn"), |
| QDt - plánované množstvo distribuovanej elektriny alebo prepraveného zemného plynu v jednotkách množstva, |
| QSt - plánované množstvo elektriny alebo zemného plynu pre vlastnú spotrebu v jednotkách množstva. |
| (4) Na účely výpočtu maximálnej ceny za distribúciu elektriny sa primeraný zisk v Sk na jednotku množstva vypočíta podľa vzorca |
| .png)
|
| kde |
| MEt - plánovaná účtovná zostatková cena investičného majetku v Sk používaného výhradne na dodávku a distribúciu elektriny k 31. decembru roku t-1. |
| Maximálna výška primeraného zisku za distribúciu elektriny je 250,35 Sk na jednotku množstva. |
| (5) Na účely výpočtu maximálnej ceny za prepravu zemného plynu sa primeraný zisk v Sk na jednotku množstva vypočíta podľa vzorca |
| .png)
|
| kde |
| MPt - plánovaná účtovná zostatková cena investičného majetku v Sk používaného výhradne na rozvod zemného plynu k 31. decembru roku t-1. |
| Maximálna výška primeraného zisku za prepravu zemného plynu je 0,936 Sk na jednotku množstva. |
| .png)
|
| kde |
| At - maximálna cena za distribúciu elektriny v Sk na jednotku množstva alebo maximálna cena za prepravu zemného plynu v Sk na jednotku množstva určená podľa odseku 3, |
| ONt - celkové plánované obstarávacie náklady v Sk v roku t na elektrinu vrátane nákladov na vlastnú výrobu elektriny určených podľa článku 4 alebo celkové plánované obstarávacie náklady na zemný plyn v Sk v roku t vrátane nákladov na ťažbu zemného plynu určených podľa článku 4, |
| UNNt - úradom nepovolené obstarávacie náklady v Sk na elektrinu vrátane vlastnej výroby elektriny alebo na zemný plyn, pri ktorých regulovaný subjekt nepreukáže úradu, že nákup elektriny a vlastnú výrobu elektriny alebo nákup zemného plynu realizoval za najnižšie možné ceny. |
| (7) Korekčný faktor v Sk na jednotku množstva v roku t sa vypočíta podľa vzorca |
| .png)
|
| kde |
| TRt-2 - celkové výnosy v Sk v roku t-2 za rozvod elektriny vrátane distribúcie elektriny alebo za rozvod zemného plynu vrátane prepravy zemného plynu, |
| PAt-2 - prepočítaná maximálna cena v Sk na jednotku množstva distribuovanej elektriny alebo prepočítaná maximálna cena v Sk na jednotku množstva prepraveného zemného plynu podľa odseku 3 v roku t-2; regulovaný subjekt vypočíta hodnotu PAt-2 tak, že dosadí do vzorca podľa odseku 3 skutočné údaje za rok t-2, |
| PBt-2 - prepočítaná maximálna cena v Sk na jednotku množstva dodanej elektriny alebo dodaného zemného plynu podľa odseku 6 v roku t-2; regulovaný subjekt vypočíta hodnotu PBt-2 tak, že dosadí do vzorca podľa odseku 6 skutočné údaje za rok t-2, |
| QPt-2 - celkové množstvo elektriny v jednotkách množstva dodanej odberateľom znížené o celkové množstvo distribuovanej elektriny alebo celkové množstvo zemného plynu dodaného odberateľom v jednotkách množstva znížené o celkové množstvo prepraveného zemného plynu v roku t-2, |
| QDt-2 - celkový objem distribuovanej elektriny alebo prepraveného zemného plynu v jednotkách množstva v roku t-2. |
| (8) Hodnota úrokovej sadzby I je dvojnásobok úrokovej sadzby 12M BRIBOR (predaj), ktorú publikuje Národná banka Slovenska ku dňu podania návrhu cien, zníženej o štyri percentá, ak je korekčný faktor Kt väčší ako nula. Ak je korekčný faktor Kt menší ako nula, hodnota úrokovej sadzby I je dvojnásobok úrokovej sadzby 12M BRIBOR (predaj), ktorú publikuje Národná banka Slovenska ku dňu podania návrhu cien, zvýšenej o štyri percentá. |
| (9) V prípade, ak je neoprávnený prebytok výnosov (NPVt) väčší ako N, kde |
| .png)
|
| do výpočtu maximálnej ceny na rok t podľa odseku 3 sa zahrnie iba časť neoprávneného prebytku výnosov vo výške rovnej N. Časť neoprávneného prebytku výnosov vo výške prevyšujúcej hodnotu N sa zahrnie do výpočtu maximálnej ceny pre ďalšie regulačné roky. Každý regulačný rok je možné zahrnúť do výpočtu maximálnej ceny pre rok t neoprávnený prebytok výnosov (NPVt) vo výške N. |
| (10) Ak neoprávnený prebytok výnosov nebol v plnej výške zahrnutý do výpočtu maximálnej ceny na rok t podľa odseku 3, v roku t+1 regulovaný subjekt nepoužije tarify podľa odseku 1, ale požiada úrad o určenie maximálnej ceny podľa odsekov 3 a 6 a taríf podľa odsekov 12 a 13. |
| (11) Ak regulovaný subjekt v roku t-2 požiadal o určenie maximálnej ceny za distribúciu alebo dodávku elektriny podľa odseku 3 alebo 6 alebo o určenie maximálnej ceny za prepravu alebo rozvod zemného plynu podľa odseku 3 alebo 6 a hodnota Kt určená podľa odseku 7 je väčšia ako 5 % hodnoty At určenej podľa odseku 3, regulovaný subjekt v roku t nepoužije tarify podľa odseku 1, ale požiada úrad o určenie maximálnej ceny podľa odsekov 3 a 6 a taríf podľa odsekov 12 a 13. |
| (12) Regulovaný subjekt navrhuje tarify za distribúciu elektriny alebo tarify za prepravu zemného plynu tak, aby sa priemer taríf vážený plánovaným množstvom distribuovanej elektriny alebo prepraveného zemného plynu v jednotkách množstva v jednotlivých tarifách rovnal maximálnej cene podľa odseku 3. V návrhu taríf sa zohľadnia ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk na distribúciu elektriny alebo prepravu zemného plynu. Regulovaný subjekt fakturuje oprávnenému odberateľovi tarify za distribúciu elektriny zvýšené o náklady spôsobené stratami elektriny vyvolanými distribúciou elektriny pre tohto odberateľa. |
| (13) Regulovaný subjekt navrhuje tarify za dodávku elektriny a tarify za rozvod zemného plynu tak, aby sa priemer taríf vážený plánovaným množstvom dodanej elektriny alebo dodaného zemného plynu v jednotkách množstva v jednotlivých tarifách rovnal maximálnej cene podľa odseku 6. V návrhu taríf sa zohľadnia ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk na dodávku elektriny alebo rozvod zemného plynu. |
| Článok 4 |
| (1) Ekonomicky oprávnené náklady sú náklady nevyhnutne vynaložené na výrobu a dodávku elektriny alebo na rozvod zemného plynu. |
| (2) Do ekonomicky oprávnených nákladov na účely určenia cien podľa článku 3 je možné zahrnúť |
| a) technologické náklady, |
| b) osobné náklady, |
| c) náklady z plnenia povinností vyplývajúcich z osobitných predpisov,7) |
| d) odpisy hmotného majetku a nehmotného majetku určené podľa osobitného predpisu,8) |
| e) časti splátok na lízingové obstaranie hmotného majetku a nehmotného majetku najviac vo výške odpisov podľa písmena d), |
| f) nájomné za prenájom hmotného majetku a nehmotného majetku, ktorý sa používa výhradne na regulovanú činnosť najviac vo výške odpisov podľa písmena d), |
| g) náklady na opravy a údržbu okrem nákladov na technické zhodnotenie hmotného majetku a nehmotného majetku podľa osobitného predpisu,9) |
| h) ostatné náklady, ktoré sú nevyhnutne potrebné na vykonávanie regulovanej činnosti. |
| (3) Úrad môže stanoviť maximálnu prípustnú zmenu priemerných osobných nákladov na jedného pracovníka regulovaného subjektu v roku t oproti roku t-1 podľa ukazovateľa „Priemerná mesačná mzda v hospodárstve Slovenskej republiky" publikovaného Štatistickým úradom Slovenskej republiky, ktorú je možné zohľadniť pri výpočte ekonomicky oprávnených nákladov na účely určenia cien podľa článku 3. |
| (4) Úrad môže stanoviť maximálnu výšku nákladov uvedených v odseku 2 písm. g) a h), ktorú regulovaný subjekt zahrnie do výpočtu ekonomicky oprávnených nákladov na účely určenia cien podľa článku 3. |
| (5) Do ekonomicky oprávnených nákladov na účely určenia cien podľa článku 3 je možné zahrnúť podiel režijných nákladov podľa pomeru dosiahnutých tržieb z jednotlivých regulovaných činností k celkovým tržbám v roku t-2. |
| (6) Do ekonomicky oprávnených nákladov na účely určenia cien podľa článku 3 nie je možné zahrnúť |
| a) zmluvné pokuty a náklady sankčného charakteru, |
| b) náklady spojené s nevyužitými prevádzkami a výrobnými kapacitami, |
| c) odmeny členov štatutárnych orgánov a ďalších orgánov právnických osôb za výkon funkcie, doplnkové dôchodkové poistenie hradené zamestnávateľom, odstupné a s tým súvisiace odvody do fondov, |
| d) stravné tuzemské a zahraničné nad limit určený osobitným predpisom,10) |
| e) zavinené manká a škody na majetku vrátane škody zo zníženia cien nevyužiteľných zásob a likvidácie zásob, |
| f) náklady vyplývajúce z chýb v počtoch, v kalkulačných prepočtoch alebo v účtovníctve, duplicitne účtované náklady, |
| g) náklady na reprezentáciu a dary, |
| h) odmeny a dary pri životných jubileách, pri odchode do dôchodku, |
| i) príspevky na rekreačné, regeneračné, rekondičné a ozdravné pobyty, |
| j) štipendiá študentom a učňom. |
| Článok 5 |
| (1) Návrh cien za dodávku a distribúciu elektriny obsahuje |
| a) identifikačné údaje predkladateľa návrhu cien, |
| b) účtovné výkazy11) za regulovaný subjekt za rok t-2 a výkaz ziskov a strát za dodávku a distribúciu elektriny za roky t-1 a t-2, |
| c) návrh výšky maximálnej ceny za distribúciu elektriny určenú podľa článku 3 ods. 3 a návrh výšky maximálnej ceny za dodávku elektriny určenú podľa článku 3 ods. 6, |
| d) návrh taríf, ktoré bude regulovaný subjekt fakturovať jednotlivým skupinám odberateľov, určených podľa článku 3 ods. 12 a 13 vrátane podmienok priznania jednotlivých taríf, |
| e) údaje potrebné na preverenie taríf, najmä predpokladaný objem elektriny v jednotlivých tarifách v jednotkách množstva, počet odberných miest, výšku zmluvných alebo nameraných technických maxím v jednotlivých tarifách v MW, prípadne ďalšie potrebné údaje podľa požiadaviek úradu, |
| f) údaje uvedené v prílohách č. 1, 3, 5 až 12, 18, |
| g) súpis investičného majetku, ktorý sa používa výhradne na distribúciu a dodávku elektriny, ktorý obsahuje názov investičného majetku, obstarávaciu cenu, plánovanú výšku oprávok k 31. decembru roku t-1 a zostatkovú cenu k 31. decembru roku t-1, |
| h) údaje uvedené v článku 6. |
| (2) Návrh cien za dodávku a distribúciu elektriny regulovaného subjektu, ktorý podáva návrh cien podľa článku 3 ods. 1, obsahuje iba identifikačné údaje regulovaného subjektu a tarify, ktoré bude regulovaný subjekt fakturovať jednotlivým skupinám odberateľov, vrátane podmienok priznania jednotlivých taríf a údaje uvedené v článku 6. |
| (3) Návrh cien za rozvod a prepravu zemného plynu obsahuje |
| a) identifikačné údaje predkladateľa návrhu cien, |
| b) účtovné výkazy11) za regulovaný subjekt za rok t-2 a výkaz ziskov a strát za rozvod a prepravu zemného plynu za roky t-1 a t-2, |
| c) návrh výšky maximálnej ceny za prepravu zemného plynu určenú podľa článku 3 ods. 3 a výšku maximálnej ceny za rozvod zemného plynu určenú podľa článku 3 ods. 6, |
| d) návrh taríf, ktoré bude regulovaný subjekt fakturovať jednotlivým skupinám odberateľov, určených podľa článku 3 ods. 12 a 13 vrátane podmienok priznania jednotlivých taríf, |
| e) údaje potrebné na preverenie taríf, najmä predpokladaný objem v jednotlivých tarifách v jednotkách množstva, počet odberných miest, výšku denných maxím v jednotkách množstva, prípadne ďalšie potrebné údaje podľa požiadaviek úradu, |
| f) údaje uvedené v prílohách č. 2, 4, 5, 13 až 17, 19, |
| g) súpis investičného majetku, ktorý sa používa výhradne na prepravu a rozvod zemného plynu, ktorý obsahuje názov investičného majetku, obstarávaciu cenu, plánovanú výšku oprávok k 31. decembru roku t-1 a zostatkovú cenu k 31. decembru roku t-1. |
| (4) Návrh cien za rozvod a prepravu zemného plynu regulovaného subjektu, ktorý podáva návrh cien podľa článku 3 ods. 1, obsahuje iba identifikačné údaje regulovaného subjektu a tarify, ktoré bude regulovaný subjekt fakturovať jednotlivým skupinám odberateľov, vrátane podmienok priznania jednotlivých taríf. |
| (5) Návrh cien na rok t sa predkladá najneskôr jeden mesiac pred koncom roku t-1. |
| (6) Úrad schváli návrh cien do 30 dní od jeho doručenia. Úrad návrh cien neschváli, ak výpočty obsahujú matematické chyby alebo ak navrhované ceny sú v rozpore s týmto rozhodnutím. |
| (7) V prípade, ak úrad návrh cien neschváli z dôvodov uvedených v odseku 6, vyzve regulovaný subjekt, aby predložil nový návrh cien. Ak do konca roku t-1 úrad neschváli návrh cien pre rok t, regulovaný subjekt bude fakturovať v roku t ceny platné v roku t-1, vynásobené ročnou mierou inflácie publikovanou Štatistickým úradom Slovenskej republiky k 31. decembru roku t-1. Ak úrad neschváli nový návrh cien do konca tretieho mesiaca roku t, úrad určí do konca piateho mesiaca roku t maximálnu cenu pre rok t a tarify na základe spôsobu výpočtu maximálnej ceny a taríf podľa článku 3. Takto určená maximálna cena a tarify budú účinné od prvého dňa siedmeho mesiaca roku t. |
| (8) Regulovaný subjekt môže predložiť návrh na zmenu cien počas regulačného roka, ak nastanú najmä nasledujúce skutočnosti: |
| a) výrazná zmena nákupnej ceny elektriny alebo zemného plynu oproti plánovanej nákupnej cene elektriny alebo zemného plynu, |
| b) výrazná zmena objemu predaja elektriny alebo zemného plynu oproti plánovanému objemu predaja elektriny alebo zemného plynu, |
| c) zmeny daňového systému, |
| d) živelné udalosti. |
| Článok 6 |
| Regulovaný subjekt, ktorý je držiteľom licencie na rozvod elektriny, oznámi držiteľom licencie na rozvod elektriny, s ktorými má uzatvorenú zmluvu o distribúcii alebo dodávke elektriny, nasledujúce údaje: |
| a) objem elektriny dodanej odberateľom, ktorí majú s regulovaným subjektom uzatvorenú zmluvu o dodávke elektriny, z jeho distribučnej sústavy, |
| b) objem elektriny distribuovanej oprávneným odberateľom, ktorí majú s regulovaným subjektom uzatvorenú zmluvu o distribúcii elektriny, z jeho distribučnej sústavy, |
| c) objem elektriny vyrobený vo vlastnom zariadení a dodaný priamo odberateľom bez použitia prenosovej alebo distribučnej sústavy iného držiteľa licencie, |
| d) objem elektriny vyrobený vo vlastnom zariadení, ktorú spotrebuje regulovaný subjekt pre vlastnú potrebu, znížený o objem elektriny, ktorá je spotrebovaná priamo pri výrobe elektriny alebo tepla alebo pri čerpaní prečerpávacích vodných elektrární, |
| a to najneskôr štyri mesiace pred koncom roka t-1 pre príslušné plánované objemy v roku t a do 15-teho dňa každého mesiaca v roku t pre príslušné skutočné objemy v predchádzajúcom mesiaci roku t. |
| Článok 7 |
| (1) Hodnoty koeficientov sú stanovené takto: |
| a) K2003 = 0, UNN2003 = 0, NPV2003 = 0, |
| b) K2004 = 0. |
| (2) Úrad môže určiť hodnotu koeficientov Kt, UNNt, NPVt regulovanému subjektu, ktorý prvýkrát podáva návrh cien. |
| Článok 8 |
| Toto rozhodnutie nadobúda účinnosť 1. januára 2003. |
| Peter Čarakčiev v. r. |
| Príloha č. 1 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| ÚDAJE POTREBNÉ NA VÝPOČET MAXIMÁLNEJ CENY ZA DISTRIBÚCIU ELEKTRINY |
| .png)
|
| Príloha č. 2 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| ÚDAJE POTREBNÉ NA VÝPOČET MAXIMÁLNEJ CENY ZA PREPRAVU ZEMNÉHO PLYNU |
| .png)
|
| Príloha č. 3 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| ÚDAJE POTREBNÉ NA VÝPOČET MAXIMÁLNEJ CENY ZA DODÁVKU ELEKTRINY |
| .png)
|
| Príloha č. 4 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| ÚDAJE POTREBNÉ NA VÝPOČET MAXIMÁLNEJ CENY ZA ROZVOD ZEMNÉHO PLYNU |
| .png)
|
| Príloha č. 5 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| ÚDAJE POTREBNÉ NA VÝPOČET KOREKČNÉHO FAKTORA PODĽA ČLÁNKU 3 ODS. 7 |
| .png)
|
| Príloha č. 6 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA DISTRIBÚCIU ELEKTRINY V ČLENENÍ PODĽA ČLÁNKU 4 (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 7 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA DISTRIBÚCIU ELEKTRINY (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 8 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA DISTRIBÚCIU ELEKTRINY V ČLENENÍ PODĽA ÚČTOVNEJ OSNOVY (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 9 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA VÝROBU ELEKTRINY V ČLENENÍ PODĽA ČLÁNKU 4 (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 10 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA VÝROBU ELEKTRINY V ČLENENÍ PODĽA ÚČTOVNEJ OSNOVY (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 11 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| KALKULÁCIA OSTARÁVACÍCH NÁKLADOV NA ELEKTRINU (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 12 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| BILANCIA TOKOV ELEKTRINY (v tis. MWh) |
| .png)
|
| Príloha č. 13 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA PREPRAVU ZEMNÉHO PLYNU V ČLENENÍ PODĽA ČLÁNKU 4 (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 14 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA ROZVOD ZEMNÉHO PLYNU V ČLENENÍ PODĽA ÚČTOVNEJ OSNOVY (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 15 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA ŤAŽBU ZEMNÉHO PLYNU V ČLENENÍ PODĽA ČLÁNKU 4 (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 16 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| EKONOMICKY OPRÁVNENÉ NÁKLADY NA ŤAŽBU ZEMNÉHO PLYNU V ČLENENÍ PODĽA ÚČTOVNEJ OSNOVY (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 17 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| KALKULÁCIA OBSTARÁVACÍCH NÁKLADOV NA ZEMNÝ PLYN (v tis. Sk) |
| .png)
|
| Príloha č. 18 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| ÚDAJE POTREBNÉ NA URĆENIE OSOBNÝCH NÁKLADOV NA DISTRIBÚCIU A DODÁVKU ELEKTRINY |
| .png)
|
| Príloha č. 19 |
| k rozhodnutiu č. 746/2002 Z. z. |
| ÚDAJE POTREBNÉ NA URČENIE OSOBNÝCH NÁKLADOV NA PREPRAVU A ROZVOZ ZEMNÉHO PLYNU A ŤAŽBU ZEMNÉHO PLYNU |
| .png)
|
| Poznámky pod čiarou |
| 1) § 13 písm. b) zákona č. 70/1998 Z. z. o energetike a o zmene zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov. |
| 2) § 1 vyhlášky Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 548/2002 Z. z., ktorou sa ustanovuje najmenší objem ročnej spotreby elektriny a plynu pre oprávnených odberateľov a najvyšší prípustný podiel elektriny vyrobenej v zahraničí na ročnej spotrebe oprávneného odberateľa. |
| 3) § 22 písm. c) zákona č. 70/1998 Z. z. |
| 4) § 3 vyhlášky Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 548/2002 Z. z. |
| 5) § 13 písm. d) zákona č. 70/1998 Z. z. |
| 6) § 22 písm. e) zákona č. 70/1998 Z. z. |
| 7) Napríklad zákon č. 317/1992 Zb. o dani z nehnuteľností v znení neskorších predpisov a zákon č. 442/2002 Z. z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách a o zmene a doplnení zákona č. 276/2001 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach. |
| 8) § 31 zákona č. 366/1999 Z. z. o daniach z príjmov v znení neskorších predpisov. |
| 9) § 33 zákona č. 366/1999 Z. z. |
| 10) Zákon č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách. |
| 11) Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. |